Pages

Saturday, 24 January 2009

A sneak peek of my collab kit!

This is a scheduled post to coincide with Mel's post! Woo hoo! A new collab with Mel - I am so excited! I LOVE working with Mel - we're on the same wavelength and our collabs just seem to work great! So, let me show you a sneaky peek and check back on Monday to see more!

12 comments:

Stacey said...

ohhhhh that looks gorgeous!!!! :)

Linda Walton aka bobbysgirlforever said...

By George, by golly, a rain/water drop and the word POND!!! WOO HOO! GREAT color palette and with you are Melly teamed up, it can ONLY ROCK!

Hope to find you enjoying yet another rainy day here in our NOT so SUNNY sunshine state sweetie.

I shall check back in on you later. I finally closed my eyes for about four hours and am ready to ROCK 'N ROLL!!!

XOXO,
Linda *hearts*

Angie ~ Scrap'n'art said...

Hmmmm! Love the colours in this one Vicki, looks like another fabulous kit here!!! Thanks for sharing, will come back and check it out soon.

Mwah & Hugs Angie xox

Keyr said...

already loving it.... soo excited...

CutieFruity said...

LOVE IT ALREADY!

Karen W said...

Looks like I already love it.

Rose said...

So excited, I can't wait, I loved Mel's last collab kit grosgrain girl, wondering what you have come up with!!

Anonymous said...

aha! Now I know the name.... teehee! Mel's sneaky-peak said "Down by the.." and yours says Lily Pond, so now I know the title, teehee! Oooh this means you'll have POND CRITTERS!! Yay! hahaha! Hope you're having a good trip. I better get back to "work"=saving scraps, ugh! lol!
xoxo Laurali

Ellay said...

Looks great! I can't wait!

So~Inkin~Cute said...

I am sooooooooo crazy-excited to see this kit entirely! It looks soooo awesome and you're right, you and Mel produce spectacular results! Over-the-edge spectacular!!

I hope you're having a fun time in California!!! I have been catching live bits here and there from those who are broadcasting live via their website. I am soooooo wishing I were there!!!

Hugs,

Candi

Kel (violethare) said...

cool preview, can't wait to see the kit, sounds like you are having fun in CA. Just wanted to let you know you have an award to grab from my blog - www.violethare.blogspot.com

Simply Sarah said...

Hiya Vicki! Hope you are doing better today (just read the last post). Girl, speak up and tell someone to take you to a coffee shop for some tea... most of us will gladly head to Starbucks! :)

Glad you had a fun time touring LA... I've never done it!

Since I have been working with your kits all month for my P365 layouts I was JUST wondering when you and Mel were gonna do another collab. It looks like a cute one too so can't wait! Plus I can't wait to see what you come up with for the collab with your new friend... he he! I've seen her part.

Take care, try to rest when you can!

Post a Comment

Let me know what you're thinking....!

Designs